מדריך זה ילמד אותך איך להשתמש בכלי disk usage viewer .זה כלי שמספק לך הסתכלות מהירה על סך השימוש בנפח דיסק .מדריך זה יוצא מנקודת הנחה שאתה כבר מחובר לממשק הניהול שלך ב cPanel ,אם אתה נתקל בקשיי התחברות ,ראה הדגמה בשם "איך להתחבר לממש הניהול  cPanel".
בדף הראשי של ממשק הניהול cPanel לחץ על האייקון Disk Space Usage שנמצא בקטגורית Files.זה יפנה אותך לדף הראשי של סך השימוש בנפח דיסק.בדף זה תוכל לראות את כמות הנפח שבשימוש עבור כל תיקיה , מחיצה , ותת-דומיינים שבחשבון שלך.
בפינה הימנית העליונה ישנה תיבה שנקראת Actions , באפשרותה לעשות כל מיני דברים וכן להציד לך סוגים שונים של מידע.חלק מהאפשרויות בתיבה Actions כולל הצגת מחיצות קודמות (מחיצות האב),הצגדת קבצים בפורמט של Byte , הסתרת קבצים קטנים ועוד . 
בצד השני ,ישנם שני כפתורים Decrease Depth ו - Increase Depth .Increasing Depth (ירידה בעומק) תיקח אותך שלב אחד ילמטה יותר בעומק .למשל : מ - "mail/abc123.com" ל - "mail/abc123.com/myname". ב-  Decrease Depth (צמצום העומק) זה הפוך .
כפי שתוכל לראות ישנם מספר דרכים לראות את השטח שבשימוש  על ידי הקבצים בתיקיות שלך . זו דרך שימושית לראות איזו תיקיה מאחסנת נפח דיסק גדול ביותר.
זוהו סוף המדריך , עכשיו אתה יודע היכן מאוחסן רוב נפח הדיסק שלך כדי שתוכל לקבוע מתי ומה למחוק , או לשדרג לחבילת אחסון גדולה יותר. תוכל ללחוץ על הקישור "Home" בצד שמאל בחלק העליון ולחזור לדף הראשי של cPanel .
תוכל עכשיו לצאת ממשק הניהול cPanel על ידי סגירה של הדפדפן או לחיצה על "Logout" בצד ימין בראש העמוד . זכור ! מטעמי בטיחות ,אם הנך משתמש במחשב ציבורי ,תמיד לחץ על "Logout" לפני שגירת הדפדפן.

?האם התשובה שקיבלתם הייתה מועילה 0 משתמשים שמצאו מאמר זה מועיל (0 הצבעות)