הדגמה זו מראה כיצד לגבות את האתר שלך ב Cpanel . גיבוי רגיל של האתר שלך זו הדרך הבטוחה להמנע מתקלות . הדגמה זו מניחה שאתה כבר מחובר לממשק הניהול שלך ב cPanel ,אם אתה נתקל בקשיי התחברות ,ראה הדגמה בשם "איך להתחבר לממש הניהול  cPanel".

בדף הראשי של פאנל הניהול cPanel לחץ על האייקון "Backup" שנמצא בקטגורית "Files".זה יפנה אותך למסך הגיבוי הראשי דף שבו תוכל ליצור גיבוי / שיחזור של קבצים או של חשבון האיחסון שלך.

בכותרת שנקראת "Systems Backups" תוכל לראות באיזו תדירות החשבון שלך יגובה על ידי השרת עליו נמצא האחסון. גיבוי אוטומטי ,גיבוי יומי , גיבוי שבועי ,גיבוי חודשי או כל אופציה אחרת שישנה שם.בדוק איתנו באיזו תדירות אנו מבצעים גיבויים. עבור כל אופציה , ביכולתך להוריד העתק של הגיבוי למחשב שלך .
אם תגלול מטה בדף הראשי ,תמצא מדריך שלם לגיבויים. ישנם מספר דרכים לגבות קבצים , תלוי באיזה קבצים מדובר . תוכל לבצע גיבוי לתיקיית הבית , או לגבות את בסיס הנתונים MySQL , או לגבות רק קבצים שנמצאים בתת-דומיין.

ביכולתך לבצע הורדה / יצירה של גיבוי מלא בחלק זה .לחץ על הכפתור עם האפשרות הרצויה , זה יפנה אותך למסך גיבויי מלא .רשימה זו מאפשרת גיבויים להורדה .בחר את יעד הגיבוי .תצטרך לבחור בין Remote FTP Server ל Secure Copy. בחלון הבא , הכנס את כתובת האימייל אליה תישלח דו"ח הגיבוי. מלא את שאר השדות ולחץ על "Generate Backup". זה ישלח אותך למסך אימות.
כדי לאמת את תהליך הגיבוי ואת תיבת האימייל כשפי שהכנכסת למעלה.

כדי לגבות למחשב שלך את תיקיית הבית , לחץ על Home Directory במדריך Downloads. יופיע קובץ להורדה , לחץ OK כדי ליצור גיבוי של תיקיית הבית על המחשב הפרטי שלך.

כדי לשחזר את תיקיית הבית מהגיבוי לחץ על "בחר" סמוך לכיתוב "Restore a Home Directory Backup" .יפתח חלון להעלאת הקובץ , בחר מתוך המחשב את קובץ הגיבוי שיצרת ,לחץ על "Open".זה יחזיר אותך לדף הגיבוי הראשי ,לחץ על "Upload" , תוכל לראות על המסך את הקבצים אותם אתה מעלה לשיחזור .

אופן הפעולה הוא זהה עבור שאר הסוגים של קובץ הגיבוי , תוכל ללחוץ על הקישור "Home"  בצד שמאל בחלק העליון ולחזור לדף הראשי של cPanel .זוהי סוף ההדגמה ,עכשיו תוכל לעשות גיבוי בצורה יעליה ומותאמת אישית בכל פעם שתרצה.

תוכל עכשיו לצאת ממשק הניהול cPanel על ידי סגירה של הדפדפן או לחיצה על "Logout" בצד ימין בראש העמוד . זכור , מטעמי בטיחות ,אם הנך משתמש במחשב ציבורי ,תמיד לחץ על "Logout" לפני שגירת הדפדפן.
?האם התשובה שקיבלתם הייתה מועילה 0 משתמשים שמצאו מאמר זה מועיל (0 הצבעות)