מדריך זה מלמד איך להריץ שאילתות SQL במסד נתונים דרך phpMyAdmin.אנו יוצאים מנקודת הנחה שהנך מחובר לממשק phpMyAdmin .למטרת מדריך זה  , נשתמש בשתי טבלאות מסד נתונים לדוגמא. המסך הראשי של phpMyAdmin מחולק לשני אזורים. האזור השמאלי בכחול שבו נמצאת רשימת מסדי הנתונים שלך. מתחת למסדי הנתונים מופיע שמות הטבלאות שבמסד נתונים .בחלון הלבן הגדול מופיע הפעולות עצמן.
כדי להריץ שאילתות SQL על מסד הנתונים , הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ללחוץ על השם של טבלאת מסד הנתונים עליה אתה רוצה להריץ את השאילתה. זה יפתח פרטים על הטבלא בחלון בצד ימין. כפי שלמדת במדריך האחר "Deleting fields from database tables with phpMyAdmin" ,ביכולתך למחוק שדות מהטבלא על ידי סימון הריבוע שליד השורה ולאחר מכן לחץ על מחק (ה- X האדום מתחת לטבלא). במדריך זה , נלמד איך למחוק שדה על ידי שימוש בפקידת SQL.
בצד ימין , לחץ על שם מסד הנתונים. זה יעלה את פרטי מסד הנתונים בחלון הגדול בצד ימין. לחץ על SQL בחלק העליון בחלון ,יפתח חלון קטן עם הכיתוב "Run SQL query/queries on database". עליך להקליד לתוך החלון את הפקודה ב SQL שמוחקת שדה מהטבלא. לאחר מכן לחץ על GO. חלון pop-up ישאל אותך האם אתה בטוח שברצונך לבצע פעולה זו. לחץ על OK. חלון הפקודות של ה SQL יאשר שהשאילתה בוצעה בהצלחה ושנמחקה שדה מהטבלא.
?האם התשובה שקיבלתם הייתה מועילה 1 משתמשים שמצאו מאמר זה מועיל (1 הצבעות)