בואו נלמד איך לימור חשבון FTP נוסף .חשבון FTP מאפשר לך לגשת לקבצי האתר שלך דרך פרוטוקול שנקרא FTP. אתה תצטרך תוכנת צד שלישית כדי לגשת לקבצים שלך . מדריך זה יוצא מנקודת הנחה שאתה מחובר לפאנל הניהול cPanel . אם הנך נתקל בקשיי התחברות לפאנל ניהול , בבקשה תראה את המדריך שנקרא "איך להתחבר לממשק ניהול cPanel".
בדף הראשי של ממשק הניהול cPanel ,גלול כלפי מטה ולחץ על האייקון שנקרא FTP Accounts שנמצא בקטגורית FILES.זה יפנה אותך לדף הראשי בו תוכל לנהל את חשבונות ה- FTP.
אם תגלול כלפי מטה ,תוכל לראות רשימה של חשבונות FTP שמוגדרות כבר בחשבונך. חלקם נוצרו כבר כשהוגדר חשבון האחסון שלך.
גלול לאזור שנקרא " Add FTP Account". בתיבה הראשונה הכנס את שם המשתמש ,לאחר מכן בתיבות הבאות הכנס סיסמא פעמיים. 
בתיבה הבאה ,מסומנת מחיצה (תיקיה) , לחץ על האייקון וזה יתן לך את הנתיב למחיצה שאליה חשבון ה FTP יוכל לגשת . הערה : אם נכתוב בתיבה נתיב ל - "public_html/example" ,המשתמש של אותו חשבון יוכל לגשת רק למחיצה "/example" ולכל מה שנמצא מתחתיה / בתוכה .כדי לתת למשתמש גישה מלאה לכל התיקיות והקבצים,הסר את כל מה שכתוב בתיבה והשאר אותה ריקה.כך שיתקבל נתיב ל "/public_html".
בתיבה הבאה תוכל לקבוע את תקרת המכסה או ללא מכסה כלל עבור אותו חשבון FTP. אם בחרת לא להגביל כלל את החשבון ,רשום "Unlimited" בתיבה ולחץ על הכפתור "Create".המסך הבא הוא מסך אישור המראה רישום של כל המידע שנעשה.לחץ על "Back" כדי לחזור לדף הראשי.
החשבון FTP החדש שיצרת יופיע ברשימת חשבונות ה -FTP הקיימים.שם תוכל לערוך הגדרות ספציפיות עבור החשבון ,כמו לשנות את תקרת המכסה ,לשנות סיסמא , למחוק את החשבון . תוכל ליצור חשבון חדש בכל זמן.
זהו סוף המדריך בעניין חשבונות FTP .תוכל לחזור לדף הראשי של ממשק הניהול cPanel על ידי לחיצה על הכפתור "HOME" בראש העמוד בפינה השמאלית.
תוכל עכשיו לצאת ממשק הניהול cPanel על ידי סגירה של הדפדפן או לחיצה על "Logout" בצד ימין בראש העמוד . זכור , מטעמי בטיחות ,אם הנך משתמש במחשב ציבורי ,תמיד לחץ על "Logout" לפני שגירת הדפדפן.

 

?האם התשובה שקיבלתם הייתה מועילה 0 משתמשים שמצאו מאמר זה מועיל (0 הצבעות)