מדריך זה מסביר כיצד ליצור מסד נתונים MySQL. מסד נתונים MySQL מאפשר לך לאחסן המון מידע בצורה קלה לגישה. מדריך זה יוצא מנקודת הנחה שאתה מחובר לממשק הניהול cPanel. במידה והינך נתקל בקשיי התחברות לממשק , פנה למדריך "איך להתחבר לממשק ניהול cPanel".

בדך הראשי של ממשק הניהול cPanel , לחץ על האייקון "MySQL Databases" שנמצא בקטגוריה "Database". ישנו ריבוע ריק תחת הכותרת "Create New Database". הכנס בתוך הריבוע את שם המסד נתונים שברצונך ליצור. לדוגמא: myinfo או mydata. ולאחר מכן לחץ על "Create Database". זה יפנה אותך למסך חדש שמאשר את יצירת מסד הנתונים החדש. כעת ,עליך ליצור משתמש ולהגדיר אותו עבור אותו מסד נתונים שיצרת.לכן , לחץ על "Go Back".

תחת הכותרת "Add New User" , בריבוע "Username" הכנס את שם המשתמש עבור אותו מסד נתונים. הגדר עבורו סיסמא בשדה "password". ולחץ על "Create User". זה יפתח חלון חדש שמאשר שהמשתמש נוצר בהצלחה.כעת עליך לקשר בין המשתמש למסד הנתונים. לחץ על "Go Back".

בחלק שכתוב "Add User to Database" ודא שבחרת את המשתמש והמסד נתונים הרצוי. הערה: שים לב ששם המשתמש ושם מסד הנתונים כוללים קו תחתון "_". לאחר שוידאת שהמשתמש והמסד נתונים נכונים , לחץ על "Submit" על מנת להוסיף את המשתמש למסד נתונים.

זה יפנה אותך למסך שנקרא "Manage User Privileges" (ניהול הרשאות משתמש).ביכולתך לקבוע את כל ההרשאות עבור המשתמש על ידי סימון התיבה העליונה ביותר , לאחר מכן , לחץ על "Make Changes". זה יפנה אותך למסך המאשר את כל ההגדרות שביצעת.

זהו סוף המדריך , ביכולתך לחזור להגדרות נוספות עבור מסד נתונים , הוספה , הסרה או מחיקה של מסדי נתונים בכל זמן. תוכל לחזור לדף הראשי של ממשק הניהול cPanel על ידי לחיצה על האייקון "HOME" בפינה השמאלית בראש העמוד.

תוכל לצאת ממשק הניהול cPanel על ידי סגירה של הדפדפן או על ידי לחיצה על "Logout" שנמצא בפינה הימנית בראש העמוד. זכור : אם הנך משתמש במחשב ציבורי , מטעמי אבטחה , תמיד לחץ על Logout לפני סגירת הדפדפן.

?האם התשובה שקיבלתם הייתה מועילה 0 משתמשים שמצאו מאמר זה מועיל (0 הצבעות)