מדריך זה מלמד כיצד ליצור דפי שגיאה מותאמים אישית. דף מותאם אישית עבור שגיאה "404 הדף אינו נמצא" ודף מותאם עבור שגיאה "500 שגיאה פנימית בשרת" וכן הלאה לשאר 28 דפי שגיאה האחרים. מדריך זה יוצא מנקודת הנחה שהנך מחובר לממשק הניהול cPanel. במידה והנך נתקל בקשיי התחברות לממשק הניהול cPanel , אנא עבור למדריך "כיצד להתחבר לממשק הניהול cPanel".

בדף הראשי של ממשק הניהול cPanel , לחץ על האייקון "Error Pages" שנמצא בקטגוריה "Advanced". זה יעביר אותך לדף הראשי של דפי השגיאות.בדף זה ישנה רשימה של דפי שגיאה שונים שבאפשרותך להתאים אישית.

נבחר אחד על ידי לחיצה על הלינק. זה יפנה אותך לדף עריכה. שם ביכולתך ליצור דף שגיאה מותאם אישית. ביכולתך להוסיף יותר מתגית אחת כדי ליצור דף מותאם אישית. ביכולתך להשתמש גם ב HTML בדף שלך , מה שהופך את זה למותאם יותר עבור האתר שלך.

צור את הדף שלך על ידי הכנסת טקסט בריבוע הגדול . לדוגמא : הדף (כאשר לוחצים על "Requested URL") אינו זמין. גלול כלפי מטה לחץ על "save". לאחר מכן תועבר לדף אימות שמאשר שנוצר דף שגיאה מותאם אישית. לחץ על "Go Back".

ביכולתך ליצור דף מותאם עבור כל דף שגיאה , אך אינך חייב אם אינך רוצה. כל חשבון מגיע עם דפי שגיאה סטנדרתיים.
לחץ על "HOME" בראש העמוד בצד שמאל על מנת לחזור לדף הראשי של cPanel. 
תוכל לצאת על ידי סגירה של הדפדפן או על ידי לחיצה על "Logout" שנמצא בראש העמוד בפינה הימנית. זכור ! אם הנך משתמש במחשב ציבורי ,מטעמי בטיחות , תמיד התנתק מ cPanel על ידי לחיצה על Logout


 

?האם התשובה שקיבלתם הייתה מועילה 0 משתמשים שמצאו מאמר זה מועיל (0 הצבעות)